Prawo reklamy i sponsoringu
- Przygotowywanie umów związanych ze sponsorowaniem wydarzeń artystycznych i sportowych,
- Przygotowywania umów licencyjnych o korzystanie z programów komputerowych,
- Tworzenie koncepcji i założeń kampanii reklamowych, w tym opiniowanie projektów reklam, m.in. telewizyjnych, radiowych, prasowych oraz internetowych,
- Doradztwa pod kątem wyeliminowania ryzyka popełnienia czynu nieuczciwej konkurencji w zakresie reklamy, w związku z prowadzonymi działaniami reklamowymi dotyczącymi produktów tytoniowych, alkoholu, piwa, farmaceutyków oraz artykułów spożywczych,
- Weryfikacji i opracowywania umów o świadczenie usług reklamowych przez agencje reklamowe,
- Tworzenie projektów umów sponsorskich oraz doradztwo w sprawie warunków prawnych sponsoringu,
- Tworzenie regulaminów loterii promocyjnych, promocji sprzedaży i innych akcji marketingowych,
- Opiniowania i przygotowania treści materiałów promocyjnych i reklamowych,
- Nadzór nad przebiegiem loterii promocyjnej lub innej akcji promocyjnej i marketingowej, w tym udział w losowaniu nagród,
- Zagadnień związanych z czynami nieuczciwej konkurencji w zakresie reklamy oraz działalności promocyjno-reklamowej,